lunes, 22 de diciembre de 2008

Quan somrius

Se acerca la Navidad y me gustaría poner un par de canciones sobre el tema. Los tiempos han cambiado (para bien o para mal) y las piezas que pondré hoy y algún día de estos no son tradicionales pero aquí radica su encanto.

En el álbum Altres cançons de Nadal 1 (Otras canciones de Navidad 1) hay esta preciosa canción compuesta por Josep Thió e interpretada por diversos grupos (Glaucs, Lax'n'busto & Txell Sust, Fora des Sembrat, Gossos, Los Sencillos, Adrià Puntí, Menaix a Truà, Quimi Portet, Mesclat, Josep Thió, Pep Poblet, Toni Xuclà, No nem bé & Xesca Fort i Flac) que participan en el disco. Primero os dejo con la canción y su letra en catalán, luego con un montaje audiovisual con subtitulos al español y al final otro vídeo donde todos los cantantes la tocaron en un concierto el 13 de diciembre del 2000.



Ara que la nit s´ha fet més llarga
ara que les fulles ballen danses al racó,
ara que els carrers estan de festa,
avui que la fred du tants records.

Ara que sobren les paraules,
ara que el vent bufa tant fort,
avui que no em fa falta veure´t,
ni tan sols parlar, per saber que estàs al meu costat.

És Nadal al meu cor
quan somrius content de veure´m
quan la nit es fa més freda
quan t´abraces al meu cos.

I les llums de colors,
m´il·luminen nit i dia
les encens amb el somriure
quan em parles amb el cor.

És el buit que deixes quan t´aixeques,
és el buit que es fa a casa quan no hi ha ningú,
són petits detalls tot el que em queda
com queda al jersei un cabell llarg.

Vas dir que mai més tornaries
el temps pacient ha anat passant
qui havia de dir que avui estaries esperant
que ens trobéssim junts al teu costat.

És Nadal al teu cor
quan somric content de veure´t,
quan la nit es fa més neta,
quan m´abraço al teu cos.

I les llums de colors
m´il·luminen nit i dia,
les encén el teu somriure
quan et parlo amb el cor.




¡No os olvidéis de sonreír! ;)

2 opiniones:

theSpiritOfswiM dijo...

demasiadas diferencias...

doncs no m'ha agradat. ¡¡llástima!! No es pel ritme sino per la lletra. En fi Omega, no m´he assabentat d'on radica el seu encant.

Proba-ho un altre dia que avui estic fumut fisicament.

Bon nadal a tothom (2)

Omega dijo...

¿Las diferencias lo dices por el vídeo subtitulado?

No te sé decir dónde radica su encanto porque es algo subjetivo y no te lo sé explicar.

Si todo sale como parece que va a salir me sé de uno que si va acabar "fumut fisicament" la próxima semana.

¡Qué os vaya bien!

La cancion del momento segun THESPIRITOFSWIM