domingo, 7 de diciembre de 2008

En tres minuts

Tornem en català. Espero que el conegueu: Manu Guix. Per si no ho sabeu es un 'triunfito' (de OT vull dir ganduls). Gran cançó d'aquest noi que no té gran repertori.

Manu Guix - En tres minuts


Trist... Això no ho tenia previst
vull intentar creure en tu
sé que podré estar segur
si et tinc al meu costat.

Em sento perdut i atrapat
el temps per parlar s'esgotat
i no puc deixar de pensar
en tu.

No sé com ho hauré de fer
dóna'm tres minuts i t'ho diré
sé que havia de lluitar per tu
i no ho vaig saber fer.

Coses que mai entendré
tu vas dónar-me la llum
que m'allunyava del fum
dins meu.

No sé com ho hauré de fer
dóna'm tres minuts i t'ho diré
sé que havia de lluitar per tu
i no ho vaig saber fer.

Sé que tot es mentida, ho sé
que així es la vida i què més...
Final de partida
i el meu cor que crida
per tu.

No sé com ho hauré de fer
dóna'm tres minuts i t'ho diré
sé que havia de lluitar per tu
i no ho vaig saber fer.



Final de partida

Att. theSpiritOfSwim

3 opiniones:

Omega dijo...

"En tres minuts" dejo de distraerme para ser vícitima del recuerdo de tu persona. "En tres minuts" me volveré a distraer y a dejarte en un hueco de mis recuerdos.

No conocía esta canción pero va a ir directa a mi MP4. Si es que a veces coinciden nuestros gustos musicales.

!Música en tu vida y determinación en tus actos¡

Omega

theSpiritOfswiM dijo...

A veces mucha determinacion te hace obsesionarte y no es nada buena.

Mucho y poco casi siempre es malo. Mejor a mitad.

un saludo colega.

ATT. THESPIRITOFSWIM

Anónimo dijo...

ES BUENISIMA ESTA CANCIÓN :) ME ENCANTA, CADA VEZ QUE LA ESCUCHO ME GUSTA MÁS :)
BESOTES

La cancion del momento segun THESPIRITOFSWIM