sábado, 16 de agosto de 2008

Música i punt

Començaré el bloc amb una entrada rara parlant sobre el que serà.

Hi ha molta música però, per casualitats de la vida ,una enorme quantitat de la música que ens venen és en anglès (llengua estrangera que si segueix així acabarà matant la resta de llengües) i com que no tothom el sap (sí, no el domino gaire) no posaré quasi cap cançó en l'idioma de'n Shakespeare sinó en les que són pròpies d'on visc. Com que no sóc radical també penjaré algun tema estranger que el més segur és que serà part de la banda sonora d'algun videojoc, anime o pel·lícula.

Amb la propera entrada ja veureu com seran la resta d'entrades: cançó, lletra i/o partitura i comentari meu sobre la cançó.

Música i sort!

7 opiniones:

Tamy dijo...

Hey!
Ja te e comentat que em sembla molt bona idea aquest blog, però no tant això de no posar música en anglès...es perquè no t'agrada o per qüestions de politica? No fiquis al mateix sac dues coses que no tenen res a veure...nomes dic axiò! no saps la de bones cançons que et perds!
Tot i així em seguiré passant!
Vagi bé!

Omega dijo...

Tens raó amb que no haig de ficar política i gustos en el mateix sac l'únic que passa és que una part que m'importa molt d'una cançó és la lletra i si és amb anglès no l'entenc i clar... Però ja sé que així em perdo temes molt bons potser miraré de buscar grups que m'agradin i traduccions de les lletres, qui sap.

Anónimo dijo...

doncs tampoc pasa res si dius alguna cosa de politica, sempre que sigui per fer-los mal...

et recomano AMERICAN IDIOT que dona molt per a dir

per cert... no sabia ke tenias aket blogg

Anónimo dijo...

American Idiot es una canço de Green Day per si no u sabies...

Euterpe dijo...

He estado echando un vistazo al blog y debo decir que respeto pero no comparto tu opinión. Si quieres que tu blog se lleve a cabo, tenga visitas deberías abrirte más respecto a gustos musicales y ser más objetivo y al igual que no pondrás canciones en inglés porque no las entiendes deberías pensar en los demás que no entienden tu idioma (como yo, que necesito de un traductor de Internet para entender lo que escribes).

Te pongo mi propio ejemplo: me encanta la música, casi toda, puesto que no puedo decir que me gustan todos los géneros porque por ejemplo el flamenco, el reggaeton, los cantautores españoles pues no me gustan sin embargo escribiré algo sobre ellos para que haya más variedad en el blog y pueda gustar a todo el mundo.

No quiero que me hagas caso, yo solo es un consejo que te doy, y para que lo lleves a cabo con todo no sólo con esto.

Saludos!! ;)

theSpiritOfswiM dijo...

Aplicate el cuento Omega....

abre tu mente.... (esto tambien es de una cancion ¿no?... que dice abre tu mente y entenderas lo que noseque noseque de la vida... abre puertas... nanananana.....)

vaya vaya... no sabia que hubiese traductores de catalan.... porque yo estube buscando de vasco y no encontre... ala... EUNON

Att. theSpiritOfSwim

Euterpe dijo...

es que tengo una amiga catalana y realmente los idiomas me encantan y de vez en cuando parlamos en català pero yo me ayudo de un traductor que encontré en el wikipedia: se llama sishitra no es muy preciso pero pasa como el traductor de google, así que con este me apaño, de todas formas mi amiga catalana me ha dicho que parece que lo que traduce es más valenciano que catalán...eso yo ya no lo sé...
TheSpiritOfSwim: the vasco también hay pero solo de palabras sueltas... http://www1.euskadi.net/hizt_3000/ si éste te sirve....

Que sepais que yo me seguiré pasando por aquí y que si haceis cambios espero que sean todos para bien ;)
(una visitilla al nuestro también se agradece...lalala...jeje)
ptons!

(toma comentari! :D)

La cancion del momento segun THESPIRITOFSWIM